مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...

مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...

درمورد میزهای دفتر خود متفاوت فکر کنید.

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

میزها دیگر به شکل مربع نیستند که توسط دیوارهای اتاقکی احاطه شده باشند، امروزه از میزها به عنوان مکان هایی برای بحث های آزاد، تعامل خلاقانه، تبادل نظرات، همکاری و رهبری استفاده می کنند. این که شما مدیر عامل هستید یا یک کارمندی که به تازگی در شرکت استخدام شده مهم نیست، در وهله ی اول موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است نیاز شماست که میز کارتان مناسب شما و کارهایتان می باشد یا خیر. این روزها بیش از همیشه می توان با ساده ترین تکنیک زیبایی را به محیط کاری افراد هدیه کرد و چیدمان میزها و استفاده از میزهایی که به لحاظ ارتفاع با هرکدام از افراد شرکت همخوانی داشته باشند تا هیچ کدام از کارمندان شما با مشکل مواجه نشوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

دفتر خود را با صندلی های راحت پرکنید.

مطالعات نشان می دهد که نشستن برای ساعت های طولانی در فضای کاری خود مضر تر از سیگار کشیدن است. ما پیشنهاد می کنیم که 90 دقیقه کار کنید و بعد از آن یک استراحت کاملا مفید داشته باشید، شما حتی می توانید از یک میزکار ایستاده برای بهره برداری بیشتر از زمان و انرژی خود استفاده کنید. باید یادمان باشد که صندلی در محل کار بعنوان یک نقطه ی آغاز برای لحظات موفقیت آمیزکاری و تضمین کننده ی سلامتی افراد محسوب می شود، پس می بایست بیشترین توجه را به این موضوع داشته باشیم. آیا احساس راحتی شما در محل کار از اهمیت بالا برخوردار نیست؟ کارمندان و مدیران شرکت ساعت ها پشت میز کاری خود وقت می گذرانند، پس باید اطمینان حاصل کنید که صندلی آنان ارگونومی مناسب خود را دارا و متناسب با عملکرد و استایل کارمندان هستند. پیشنهاد می شود برای صندلی های دفتر اجرایی خود از مارک ها و برند های لوکس استفاده کنید بنظر می رسد آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند.

از میزهای کار ایستاده استفاده کنید.

برای حفظ سلامتی خود بهتر است به صورت ایستاده کارهایمان را انجام دهیم . نشستن آسیب های بسیار زیادی به ماهیچه‌ها، گردن، کمر و حتی گردش خون بدن می رساند و خطر ابتلا به سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی را افزایش می دهد. نشستن طولانی‌ مدت در طی روز مفید نیست و برای سلامتی بدن مضر است، اما از سوی دیگر ایستادن طولانی مدت هم می تواند مشکلاتی برای بدن داشته باشد، میزهای ایستاده که اخیرا تولید شده، راه‌حل مناسبی برای رهایی از خطرات نشستن و ایستادن‌های طولانی محسوب می‌شوند.

ایستاده کارکردن مزیت های بسیاری نسبت به نشسته کار کردن دارد دانشمندان معتقدند

 

 

 

اتاق های کنفرانس را فراموش کنید.

چرا از سالن ها بجای اتاق های کنفرانس استفاده نمی کنید؟ با اجرای فن آوری های هوشمند و اضافه کردن مبلمان آکوستیک، می توانید از فضاهای کاری مشترک که مناسب برای همه نوع فعالیت هستند استفاده کنید.

فضای کاری را روشن کنید.

نورپردازی می تواند بر روحیه کارکنان تاثیر بگذارد و به عملکرد آنان تاثیر بگذارد. بسته به شرایط کاری تان، سعی کنید بجای استفاده از چراغ های فلورسنت ازلامپ لمسی، لامپ تیره، لوستر، و یا لامپ های میزی فردی استفاده کنید. ثابت شده است که نور طبیعی اثر مهمی بر بهره وری و آسایش کارمندان دارد. اگر شما یک دفتر کامپیوتری دارید و نمی توانید اتابش خیره کننده ی صفحه نمایش را تحمل کنید، سعی کنید از سایه های خورشیدی استفاده کنید یا حداقل برای دریافت نور طبیعی موقعیت سالن کارکنان و کافه تریا را در محل های بهتری قرار دهید.

مبلمان اداری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
kalej choubal

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی