مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...

مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

میزها دیگر به شکل مربع نیستند که توسط دیوارهای اتاقکی احاطه شده باشند، امروزه از میزها به عنوان مکان هایی برای بحث های آزاد، تعامل خلاقانه، تبادل نظرات، همکاری و رهبری استفاده می کنند. این که شما مدیر عامل هستید یا یک کارمندی که به تازگی در شرکت استخدام شده مهم نیست، در وهله ی اول موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است نیاز شماست که میز کارتان مناسب شما و کارهایتان می باشد یا خیر. این روزها بیش از همیشه می توان با ساده ترین تکنیک زیبایی را به محیط کاری افراد هدیه کرد و چیدمان میزها و استفاده از میزهایی که به لحاظ ارتفاع با هرکدام از افراد شرکت همخوانی داشته باشند تا هیچ کدام از کارمندان شما با مشکل مواجه نشوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

دفتر خود را با صندلی های راحت پرکنید.

مطالعات نشان می دهد که نشستن برای ساعت های طولانی در فضای کاری خود مضر تر از سیگار کشیدن است. ما پیشنهاد می کنیم که 90 دقیقه کار کنید و بعد از آن یک استراحت کاملا مفید داشته باشید، شما حتی می توانید از یک میزکار ایستاده برای بهره برداری بیشتر از زمان و انرژی خود استفاده کنید. باید یادمان باشد که صندلی در محل کار بعنوان یک نقطه ی آغاز برای لحظات موفقیت آمیزکاری و تضمین کننده ی سلامتی افراد محسوب می شود، پس می بایست بیشترین توجه را به این موضوع داشته باشیم. آیا احساس راحتی شما در محل کار از اهمیت بالا برخوردار نیست؟ کارمندان و مدیران شرکت ساعت ها پشت میز کاری خود وقت می گذرانند، پس باید اطمینان حاصل کنید که صندلی آنان ارگونومی مناسب خود را دارا و متناسب با عملکرد و استایل کارمندان هستند. پیشنهاد می شود برای صندلی های دفتر اجرایی خود از مارک ها و برند های لوکس استفاده کنید بنظر می رسد آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند.

از میزهای کار ایستاده استفاده کنید.

برای حفظ سلامتی خود بهتر است به صورت ایستاده کارهایمان را انجام دهیم . نشستن آسیب های بسیار زیادی به ماهیچه‌ها، گردن، کمر و حتی گردش خون بدن می رساند و خطر ابتلا به سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی را افزایش می دهد. نشستن طولانی‌ مدت در طی روز مفید نیست و برای سلامتی بدن مضر است، اما از سوی دیگر ایستادن طولانی مدت هم می تواند مشکلاتی برای بدن داشته باشد، میزهای ایستاده که اخیرا تولید شده، راه‌حل مناسبی برای رهایی از خطرات نشستن و ایستادن‌های طولانی محسوب می‌شوند.

ایستاده کارکردن مزیت های بسیاری نسبت به نشسته کار کردن دارد دانشمندان معتقدند

 

 

 

اتاق های کنفرانس را فراموش کنید.

چرا از سالن ها بجای اتاق های کنفرانس استفاده نمی کنید؟ با اجرای فن آوری های هوشمند و اضافه کردن مبلمان آکوستیک، می توانید از فضاهای کاری مشترک که مناسب برای همه نوع فعالیت هستند استفاده کنید.

فضای کاری را روشن کنید.

نورپردازی می تواند بر روحیه کارکنان تاثیر بگذارد و به عملکرد آنان تاثیر بگذارد. بسته به شرایط کاری تان، سعی کنید بجای استفاده از چراغ های فلورسنت ازلامپ لمسی، لامپ تیره، لوستر، و یا لامپ های میزی فردی استفاده کنید. ثابت شده است که نور طبیعی اثر مهمی بر بهره وری و آسایش کارمندان دارد. اگر شما یک دفتر کامپیوتری دارید و نمی توانید اتابش خیره کننده ی صفحه نمایش را تحمل کنید، سعی کنید از سایه های خورشیدی استفاده کنید یا حداقل برای دریافت نور طبیعی موقعیت سالن کارکنان و کافه تریا را در محل های بهتری قرار دهید.

مبلمان اداری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۷
kalej choubal


 

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کارنقش عمده ای در کیفیت فضای آپارتمان ایفا می کند. نحوه ی چیدمان و تقسیم بندی فضاهای داخلی، جنس و رنگ پوشش سطوح مثل سقف، دیوارها و کف، نور پردازی های شیک، مبلـمان و مجموعه میز و صندلی های بکار رفته از عوامل موثر تعیین کننده ی زیبایی و کار آمدی فضای داخلی یک شرکت محسوب می شوند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش سیستم عصبی افراد، راندمان کاری در فضاهای اداری و اثر بخشی در فضاهای تجاری بسیار لازم و ضروری به نظر میرسد. زیبایی، طراحی مدرن و استفاده از تجهیزات و مبلمان مدرن اداری به لحاظ استانداردهای عملکردی تاثیر بسزایی بر بازدهی فضاهای تجاری دارند.

مطالعات اخیر نشان داده است که حدود 70 درصد از مردم جهان از شرایط کاری خود رضایت کافی ندارند. برای برخی افراد حوزه فعالیت و خط کاری که مجبور به پذیرش آنها هستند این نارضایتی را ایجاد می کند و برای برخی دیگر شرایط محیطی کارشان می باشد که در آن مشغول به کارهستند.

هرچند این افراد از شرایط محیطی کار خود رضایت کافی ندارند اما به هرحال خواهان این هستند که روز به روز کار خود را ارتقاء دهند اما فرهنگ حاکم بر فضای شرکت و طراحی داخلی دفترکار آنها می توانند فعالیت ها و عملکردهای روزانه ی آنان را محدود و تحت تاثیر خود قرار دهد.

بنابراین مدیرعامل و مدیران منابع انسانی برای بهبود و ارتقاء طراحی های مدرن دفتر و شرکت خود چه اقداماتی می توانند انجام دهند تا رضایت کارمندانشان را افزایش دهند؟

ما در این مقاله به چند ایده برای بروز رسانی شرایط محیطی مراکز تجاری و یا شرکت های بزرگ بهمراه طراحی هوشمند و مبلمان اداری معاصر اشاره می کنیم

:

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مبلمان اداری مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۹
kalej choubal
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۵
kalej choubal

پویایی جامعه معاصر، تجهیزات کاملا جدیدی را برای تغییر و انعطاف پذیری محیط کار و منزل می طلبد. انتخاب سیستم های ساخته شده توسط گروه صنعتی کالج چوب آل (کاچا) - با بیش از نیم قرن تجربه در سازه های چوبی با روکش طبیعی و مصنوعی - یک انتخاب صحیح برای انعطاف پذیری و آرامش در محیط کار و منزل بهینه می باشد.

ساخت سازه های چوبی با مرغوبترین و مناسب ترین مواد اولیه براساس اصول مهندسی ضامن سلامت مصرف کننده و حفظ منابع ملی است.

لذا تولیدات کاچا هم سطح با استانداردهای بین المللی با 2 سال گارانتی و 10 سال پشتیبانی، تولید و عرضه می گردد.

طرح سیستم قطعه ای و پشتیبانی کاچا همیشه یک راه حل کامل فراهم آورده است تا ملزومات به راحتی و سهولت، گسترش یابد و با شرایط جدید مطابقت پیدا کند.

عملیات خشک کردن چوب
ابتدا سطح چوب را از مواد خارجی نظیر شن و ماسه و قطعات فلزی که در هنگام انبار کردن ایجاد شده است توسط دستگاه فشار باد پاک می کنیم.
علت انجام این عمل جلوگیری از صدمه زدن تیغه های اره در زمان برش خواهد بود.

پس از اتمام این مرحله الوارها را توسط دستگاه برش به اندازه های مناسب طولی در می آورند و آن ها را به طور مناسبی می چینند و سپس به سمت کوره هدایت می کنند
در فضای بسته کوره (که در شرکت کاچا حدود 50 متر مکعب می باشد) با کنترل دما درصد معینی از رطوبت نسبی چوب با چرخش هوا در مدت زمان معین (معمولا بین 25 تا 20 روز) گرفته می شود و رطوبت آن را به استاندارد بین المللی که 8-12 درصد است می رساند.

روکش های طبیعی
روکش های طبیعی با زیبایی و کیفیت بالا آرامش خاصی به محیط کاری می دهند و در سه طرح ملچ، افراو راش ارائه می گردند.

روکش های مصنوعی

  • روکش های PVC پرس شده از نوع با کیفیت، با ظاهری شیک که تا لبه های ابزار کاری شده زیر کار امتداد پیدا می کند. زیر این لایه ها MDF با ضخامت های مختلف قرار دارد و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می گردد.
  • رویه های ملامینه، تا لبه های کار ادامه دارد و کناره های کار با نوار فشرده شده و محکم PVC پوشیده شده است، زیر این لایه های MDF یا تخته فشرده می باشد و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می کردد.
  • رویه های HPL که پوششی بسیار محکم و مقاوم بوده بر روی MDF یا تخته های فشرده شده چسبیده و تا لبه های کار امتداد دارند. کناره ها از PVC و یا HPL پستفرم شده می باشند و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می گردند.
  • مبلمان اداری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴
kalej choubal