مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...

مبلمان اداری و خانگی

میز ، کمد ، سرویس خواب و...



لینک های معیوباین مطلب سئو شنبه درباره لینک های معیوب است. لینک های معیوب نام دیگر لینک های شکسته است و عملا این دو واژه با هم برابرند ما یک راهنمای کامل برای این کار در نوین مارکتینگ منتشر کرده‌‌ایم با عنوان: یک راهنمای ساده اما کامل درباره لینک شکسته حتما این مقاله را در کنار مقاله حاضر بخوانید.

 ساختن لینک یک سرمایه گذاری است، بنابراین اجازه ندهید که تلاش‌های شما با لینک های معیوب به هدر رود! در این مقاله ما دو راه پیشنهاد داده‌ایم تا با استفاده از آنها لینک‌های معیوب که خطای 404 نشان می دهند را بازیابی کنید.

این اجتناب ناپذیر است. بر خلاف بهترین تلاش‌های شما برای جلوگیری از وقوع آنها، احتمالا برخی از خطاهای 404 وجود دارند که بر روی صفحات قدیمی در وبسایت شما نمایش داده می‌شوند. یا شاید فقط یکی به طور تصادفی نشانی اینترنتی وبسایت شما را به اشتباه در لینک تایپ کرده است.

برای بهینه سازی وب سایت خود حتما با دپارتمان بهینه سازی سایت نوین مارکتینگ تماس بگیرید ما بهترین مشاوره را به شما می‌دهیم.

مطمئنا، وجود خطاهای 404 برای نمایه سازی موتورهای جستجو چیز خوبی نیستند، اما آنها همچنین لینک‌های ورودی بالقوه ای هستند که اکنون معیوب شده و کارآیی خود را از دست داده‌اند. آیا می‌توان این لینک‌های معیوب را بازیابی کرد؟ من دو روش ارائه خواهم داد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.

بازیابی لینک های معیوب با استفاده از گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول رایگان است که آن را به یک گزینه محبوب برای دریافت اطلاعات در مورد یک وب سایت بدل کرده. با این حال، راس جونز، دانشمند ارشد در زمینه جستجو در Moz، یک پست در مورد قابلیت اطمینان داده های گوگل سرچ کنسول نوشت که ما را به فکر فرو برد، بسیاری از داده ها در گوگل سرچ کنسول ، به ویژه در زمینه لینک‌ها، همیشه خیلی دقیق نیست. این به دلیل سرعت سایت Google است که صفحات مختلفی را که ممکن است لینک داشته باشند نشان می‌دهد.

علاوه بر این، همان‌طور که جونز در مقاله خود اشاره می‌کند، کنسول جستجوی گوگل فقط نمونه ای از لینک هایی را ارائه می دهد که Google برای نمایه گذاری سایت شما انتخاب کرده است. با این حال، اگر می خواهید شروع کنید، گوگل سرچ کنسول یک راه رایگان برای شروع اصلاح این لینک ها را فراهم می کند.

با

Crawl> Crawl Errors Report

شروع کنید. من دوست دارم لینک ها را احیا کنم و ببینم چه چیزی جذابی در مورد آنها وجود دارد. در اینجا یکی از مواردی است که در پست های وبلاگ ما آورده شده است را می بینید: ( لازم به توضیح است این مقاله از سرچ انجین لند ترجمه شده در قسمت منبع می‌‌توانید این مقاله را مشاهده کنید.)

لینک های معیوباگر بر روی ورودی کلیک کنید، می توانید مطالب بیشتری در مورد خطای 404 و جایی که از آن لینک شده است را بدست بیاورید:

لینک های معیوبهمان‌طور که می‌بینید، این لینک‌ های معیوب از یک وب سایت دیگر می‌آید. من همچنین می‌دانم که این لینک احتمالا از قبل وجود داشته است، چرا که گوگل تعیین کرد این یک خطای 404 در 25 دسامبر، 2016 بوده است- در گذشته ای نه چندان دور، با توجه به این موضوع که پست وبلاگ ما از سال 2015 وجود داشت. از URL می‌توان فهمید که این احتمالا به دلیل خطای تایپی تصادفی به هنگام ساخت لینک بوجود آمده است.

من متوجه شدم که این پست هنوز در وبلاگ وجود دارد و هنوز هم توسط گوگل نمایه گذاری شده است.

با این حال، URL به اشتباه در صفحه وب لینک شده است. ما می توانیم این را رفع کنیم و شاید خودمان یک لینک ورودی دریافت کنیم. وبسایت من در محیط وردپرس در لینوکس نوشته شده است، بنابراین، وقتی که نیاز باشد از فایل .htaccess برای هدایت 301 استفاده می‌کنم. در این مورد، خط زیر را به فایل htaccess خود اضافه می کنم:

Redirect 301 /blog/how-linkedin-ads-auction-works-the-hidden-relevance-score-component/embed/ https://www.marketing-mojo.com/blog/how-linkedin-ads-auction-works-the-hidden-relevance-score-component/

حالا این خطای 404 به پست صحیح در وبلاگ هدایت خواهد شد. ما نه تنها به کسانی که از این لینک استفاده می‌کنند تا اطلاعاتی که واقعا می‌خواستند را بیابند کمک کردیم، بلکه یک بک لینک ورودی را در این روند به دست آوردیم.

بازیابی لینک های معیوب با Ahrefs

Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای عالی SEO است قبل از هر چیز در مقاله نوین مارکتینگ با عنوان: معرفی ابزارهای Ahrefs که برای سئوی حرفه‌ای به آن نیاز دارید  به درستی بشناسید این ابزار و جزئیات اطلاعاتی دقیق تری را نسبت به گوگل کنسول سرچ دارد. جونز در مقاله خود این مقاله را همراه با ابزارهای متعددی که داده‌های بک لینک ورودی بیشتری نسبت به کنسول جستجوی گوگل دارند، ارائه می دهد:

Ahrefs یک گزارش ویژه تحت عنوان “Backlinks Broken” دارد که در آن شما می‌توانید لینک‌های بالقوه را برای بازیابی پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید فیلترهایی را برای نشان دادن لینک‌های پشتیبان ” dofollow” تنظیم کنید که تنها با متمرکز کردن تلاش‌های خود بر روی لینک‌هایی که بیشترین امکان کمک به رتبه بندیتان را دارند می‌توانید رتبه را بهبود ببخشید. در اینجا یک لینک پیدا کردم که یک خطای 404 تولید می‌کرد:

لینک های معیوب

پس از بررسی های بیشتر، مشخص شد که من یک ریدایرکت 301 در مسیر وب سایت قدیمی خود داشته بعد از لینک بازاریابی منابع Mojo، فضایی (20٪) وجود خواهد داشت. متأسفیم. این تغییر مسیر برای این لینک ورودی قدیمی است.

خوشبختانه، این به راحتی در فایل .htaccess تعمیر می‌شود. بنابراین من به فایل htaccess . برای رفع مشکل می‌روم، و تغییر مسیر 301 را به صورت زیر ویرایش می کنم:

Redirect 301 /resources/%20 https://www.marketing-mojo.com/resources/

اکنون می توانیم این لینک dofollow را بازیابی کنیم.

این یک روش ساده ، اما موثر است – و چیزی است که بر روی آن کنترل دارید. ساخت لینک یک سرمایه گذاری است و زمان زیادی برای انجام آن به طور کامل و موثر مورد نیاز است. بنابراین خطاهای 404 و لینک های معیوب را کشف کنید و لینک های آن را تا حد امکان نگه دارید. برای آنها سخت تلاش کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
kalej choubal

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی